ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Johan Berhard Enggren f. 1846/47 i Sverige hvor ble han av?  (läst 347 gånger)

2005-02-12, 23:49
läst 347 gånger

Sissel Endresen

Hallo!  Min tippoldemor Elen Anna Kristiansdtr. Holm. f. 1846-06-|9 i Skogn i Nord-Trøndelag.Etter at hun ble enke i Stjærdal i Nord-Trøndelag fikk hun en datter Ellen Johanna Johansdtr. f. |880-03-24 i Stjærdal utenfor ekteskap med Johan Bernhard Enggren f. 1846 fra Sverige.  Det er nå nylig blitt meg fortalt at de emigrerte til Sverige, men jeg hvet ikke hvor. Håper noen kan hjelpe meg og finne ut hvor det ble av dem i Sverige og gi meg noen opplysninger om de giftet seg etc. og når de døde.  Jeg har greid å finne ut at det er en Johan Engren født 1947 født i Mosjø, ørebro. Hemforsamling: Ragunda Jämtland. Kan dette være han jeg leter etter.Håper oen greier å hjelpe meg å finne svaret.  På forhånd meget tusen takk for eventuell hjelp.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna