ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: By församling AI:14 (GID 473.30.76500)  (läst 420 gånger)

2002-08-22, 16:21
läst 420 gånger

Per Emilsson

Sidan 37, Rad 4, sonen Gustaf, född 1806, överstruken, flyttar till vadå 1823? Böhssatn? Mössala? Sissata?

2002-08-22, 16:43
Svar #1

Lotta Nordin (Lotta)

Hej Per!
 
Jag tycker det ser ut som Botilsäter.
 
Mvh//
Lotta

2002-08-22, 22:59
Svar #2

Per Emilsson

Så fort jag hörde ett förslag som verkar vettigt, så... ja, nog verkar det stå det... tack, Lotta!

2003-04-03, 17:48
Svar #3

Per Tistrand

Hejsan.
jag är idag fyllda femtio och blev som nyfödd bortadopterad till en familj i Göteborg med namn Tistrand, mitt ursprungliga födelsenamn är dock Emilsson.min stora fråga är, kan man/jag få/kunna ta reda på vem mina riktiga blodsföräldrar är?? Mina adoptivföräldrar Birgit och Torkel Tistrand finns numera ej längre i livet.
Jag skall visst vara född eller tillhört Örgryte församling. Min adoptivmor hette som flicka Klinton i efternamn.
Min riktiga mamma har jag träffat men min riktiga pappa vet jag ej ett dugg om.
vore tacksam för svar om någon kanske vet eller kan vägleda mig i sökandet efter min riktiga pappa.
mailadress är: monacore@telia.com
         MVH   Per Tistrand

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna