ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Erik Wigg f.Bergsjö församling 1880.  (läst 400 gånger)

2004-11-24, 11:41
läst 400 gånger

Christina Lindström

Mitt namn är Christina Lindström jag bor i Åmmeberg Örebro län.
Söker anhöriga till Erik Wigg f.Bergsjö församling 15 april 1880 och var snickare till yrket.Han är min morfar. Erik Wigg avled  26 november 1952.(Den informationen har jag fått av Stockholms stadsarkiv) Jag har information om en del  av släkten. Men söker med intresse efter flera anhöriga.Han bodde  även i Bromma har jag hört sägas och han blev begravd på Bromma kyrkogård.Vad hände honom?.Min mormor hette Kristina Birgitta Holmsten f.1885 den första nov. och hon avled i maj 1966.Han fick två barn (varav dottern då är min mamma) med ovan nämda Kristina Holmsten.Han har enligt uppgift varit gift med en kvinna vid namn Selma Kristina Bergvik f 1890 Bergsjö, Gävleborgs län. (uppgifter jag fått genom att jag kontaktade programmet Din släktsaga som går på Svt.)
med vänlig hälsning Christina Lindström Åmmeberg.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna