ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Tjust häradsrätt FIIIa 115 1759-1760  (läst 694 gånger)

2010-12-29, 00:20
läst 694 gånger

Niklas Kant

Jag har jättesvårt att läsa den här texten, kan någon hjälpa mig? Det går bra med en sammanfattning om det står mycket ickesägande text.
 

2010-12-29, 10:41
Svar #1

Utloggad Stig-Ove Wisberg

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 867
  • Senast inloggad: 2016-04-06, 07:45
    • Visa profil
    • wisberg.se
Mitt försök:
Alt intet mera ägendom i Boet war wid dödstiman efter min afledna Sahl Man än nu anfört är, och således icke något dölgt, skall med giltig Ed intygas om så påfordras. ut Supra Sara Regina Tranae. Alt sålunda wara efter bästa förstånd wärderat intyga And Holm

2010-12-29, 11:06
Svar #2

Utloggad Bo Persson

  • Bo Peter Persson
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 6981
  • Senast inloggad: 2024-04-24, 22:49
    • Visa profil
Att intet mera ägendom i Boet war wid dödstiman efter min afledna Sahliga Man än nu anfört är, och således icke något med wett och wilja undandölgt, skall med liflig Ed intygas om så påfordras ut Supra Sara Regina Tranea
 
Att sålunda wara efter uppgifwande, uppteknat och efter bästa förstånd warderat intyga And Holm...

2010-12-29, 14:12
Svar #3

Niklas Kant


Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna