NULL Skriv ut sidan - Swartling

Anbytarforum

Titel: Swartling
Skrivet av: Vincent Eldefors skrivet 2015-03-07, 19:08
Er inställning gör ju att det inte är särskilt motiverat eller meningsfullt att skicka in rättelser. Jag har ingen som helst aning om exakt vilka rättelser du talar om då vare sig Örjan eller någon annan bemödat sig med att ens kontakta mig och efterfrågat ytterligare information. Såvida inga formuleringar såsom troligen eller möjligen förekommer i resonemanget (vilket jag brukar undvika publikt då de lätt sprids vidare som sanningar) så var dessa uppgifter dock helt korrekta. Att de ursprungliga felaktiga uppgifterna på Smedskivan höll för er kontroll men att rättelserna inte gjorde det säger väl allt om hur pass opålitlig skivan är. Har man en syn på forskning som kan jämställas med Ullbritt var Jesus riktiga mor till dess att detta motbevisats så bör man åtminstone inte ta betalt för att sprida detta material. Att man inte ska påpeka felaktigheter för att ni inte vill eller klarar av att rätta till dessa känns mest som ett dåligt skämt men även dåliga skämt kan väl vara underhållande i brist på annat  
 
PS. Ja, jag är lite extra hård i min kritik mot Smedskivan. Detta på grund av att det är en produkt man tar betalt för och jag har tröttnat på att det ständigt görs reklam för denna här på forumet i precis varenda tråd där en smed förekommer... I ett normalt forum tillåts inte denna typ av egenreklam. DS.
 
(Meddelandet ändrat av vineld 2015-03-07 19:21)