NULL Skriv ut sidan - Tydje

Anbytarforum

Titel: Tydje
Skrivet av: Elisabeth Valev skrivet 2013-01-13, 19:15
Hei,..jeg søker hjelp til å finne opplysning om følgende familie . Hanne vil gjerne ha hjelp med å finne ut om sine svenske aner,..hun skrev følgende : Hei alle slektsforskere! Jeg har funnet mine 2xtippoldeforeldre Brit(t)a Eriksdotter og Gustaf Andersson i registret over Tösse med Tydje församling. De hadde barna Carl Fredrik f. 09. august 1860, Carl Gustaf f. 21. april 1862, Brit(t)a Kaisa f .13. oktober 1865 og Anna Laura f. 19. mars 1870.
Det jeg vet er at min tippoldefar Carl Gustaf, som pyntet på navnet til Karl Gustav Gustavsen da han kom til Norge, egentlig skulle utvandre til USA. Karl Gustav og søsteren Brit(t)a Kaisa havnet da i Oslo, hvor de da har oppholdt seg resten av livet. Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut noe mer om resten av familien i Sverige, eller har tips om hvor jeg kan starte å lete etter disse?
 
Da jeg ikke har konto på Arkiv Digital er det fint om dere kan legge inn informasjonen som bilder :-),..blir det for mange kan dere sende til min email. Tusen takk :-)