NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 20 december, 2007

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 20 december, 2007
Skrivet av: Olle Elm skrivet 2007-12-19, 22:42
Gott Stefan! Då har även den delen kollats. För att få det här bra behöver vi göra som Stefan gjort - gå tillbaka och kontrollera - och kontrollera varandra. P g a förkylning är min takt lägre f n, men jag har tänkt lite ...
 
Gjorde bifogade endast påbörjade dokument, för att på något sätt påbörja en sammanställning över det vi finner, som skulle kunna mynna ut i hur tabellerna kan komma att se ut framåt. Åtminstone jag blir något förvirrad just nu, då materialet börjar växa ...
 
text
 (26.1 k)

 
Jag tog tab 19 ur Riddarhusets CD-filen och kopierade in den. Har sedan med [color=0000ff]arial 10 i blått[/color] börjat fylla på i sammanställningen. I dokumentet har jag även (inom parentes) skrivet (kolla) där jag ånyo behöver kolla, det jag skrivet, i en originalhandling.  
 
Vad tror ni? Kan vi börja jobba med ett sådant här öppet dokument och fylla på efterhand - och givetvis ta bort om vi tycker någon lagt in fel - men då kommentera det här i Anbytarforum, utanför dokumentet. Jag satte dagens datum och OE högst upp för att ange att det var jag som senast jobbade med dokumentet. Om vi gör så här kommer de olika dokumenten att ligga kvar så att de kan kollas. Med ovanstående avser jag inte att strypa någon redovisning med GID-nummer och bilder, utan ser det här som ett komplement. Vad tror ni? Kan de vara nått? Eller någon kanske har en bättre idé  ...
Om inte annat kanske någon kan ha glädje av att se tabell 19  
Vänligen,
Olle
 
(Meddelandet ändrat av smol den 20 december, 2007)