NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 01 januari, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 01 januari, 2008
Skrivet av: Steve Palmquist skrivet 2005-05-23, 14:01
Det er desvaerre dette at vi stadigvaek dvaeles med nogle tabuer der er doede og begravede siden 1960-erne ellers. Dette goer såmaend at disse spoersgmål ikke bliver taget alvorligt.  
Det er jo alligevel ikke sikkert selvfoelgelig at der er sådan vores kaere forfaedre har fortalt os etc. men det er naturligvis vaert at undersoege for at give nogen slags oprettelse til den person man soeger efter, og ikke mindst hvis ham eller hende er foedt udenfor aegteskab for eksempel. Der må jo findes en biologisk far og kan man finde ham uden fordomme og med et åbent sind skal man altså goere det.
jeg sidder i Spanien og kan ikke lave de dansk/norske oe?er og ae?er (ä och ö), har lige laert at lave å!
Håber Du får mere hjaelp og respekt for dit spoergsmål Hans Petter Engh
Det er der mange der ikke fåer her på anbytarforum, med de spoergsmål som drejer sig om boern udenfor aegteskab ... og jeg forstår selv ikke hvorfor!!!!  For at vaere overtydelig og ikke blive misforstået, som så ofte ellers, så mener jeg selvfoelgelig overhoved slet ikke de andre der lige har svaret, Ralf og Anders, som jo har givet en god hjaelp at finde din farmors anforvanter. Tag det på alvor og find dem!
 
Med bedste hislner og Good Luck: Steve  
 
P.S.
Hvis jeg få at vide noget mere om de tyske Piper, som måske kan vaere en ledtråd for dig, vil jeg naturligvis skrive det her!