NULL Skriv ut sidan - Romanov från Ryssland

Anbytarforum

Titel: Romanov från Ryssland
Skrivet av: Ralf Palmgren skrivet 2005-10-27, 00:26
Bäste Carl-Fredrik!
 
Jag är mycket medveten om att den titulatur som jag och många andra använder beträffande Grand Duchess MARIA of Russia är en annan än vad du och The Romanov Family Association har. Trots detta står jag fast vid att Grand Duchess MARIA of Russia är det enda legitima överhuvudet för den ryska kejserliga dynastin Romanov. Jag är dock inte ensam om att anse detta. Jag, den nuvarande kejserliga familjen, majoriteten av europas kungliga, majoriteten av de ryska monarkisterna, adelsföreningen i Ryssland, den rysk-ortodoxa kyrkliga ledaren (patriarken), President Boris Jeltsin och President Vladimir Putin... Listan kan göras väldigt lång på personer som tar henne på allvar och anser att Grand Duchess MARIA of Russia verkligen är det nuvarande överhuvudet för den ryska kejserliga dynastin Romanov.
 
Eftersom vi inte kommer någon vart med att återigen föra diskussionen om överhuvudskapet för Huset Romanov så är det inte lönsamt att återigen börja våran dispyt. Jag vet att du och många andra anser att Prince Nicholas Romanov är överhuvud men jag och många andra är anhängare för Grand Duchess MARIA of Russia.