NULL Skriv ut sidan - Karl Knutsson (Bonde) - oäkta dotter?

Anbytarforum

Titel: Karl Knutsson (Bonde) - oäkta dotter?
Skrivet av: Steve Palmquist skrivet 2004-06-16, 23:29
1. enig!
 
2 vet inte, har aldrig själv läst orginalet men citat från EÄ.
 
3. Anders, det tyckte jag var den mest klara och tydliga påpekandet i alla de inlägg som var!
 
4.Detär ju det jag tog fasta på...jag har inte angripit dig Anders om det är mig du menar? (alltså Steve!) Det kan du så se ovan! jag har igen läst igenom det som jag skriver det finns inget personlig angrepp på någon individ, men en reaktion på en debat som inte har i första hand att göra med Leifs inlägg i detta fall, men ändå tar utgångspunkt i den (och inte i andra inlägg som är mailade tidigare, för det kunde ju också vara relevant att svara på men, så är det ju inte!)  
Om Anders, det är jag som du menar att Du tycker du ska ha en ursäkt från var finner Du anledningen till den? Det är ju raka motsattsen mot vad jag skriver i inlägget, människor som skriver ned sina forskningar och sökande och frågar, blir nedvärderade och fördummade av inlägg som inte tar deras frågor på alvar! Nej Anders, jag har inte angripit någon person i detta inla?gg och gör det sällan, men dock reagerat mot att det talas von oben generellt och som alla dessa tröstlösa debatter har handlat om, istället för att stilen på dessa sidor ändras och folk bemöts med respekt när det presenterar material eller ställer frågor. så kan man ju undra om tidigare angrips taktik mot frågare (det är inte mig jag talar om nu!)ska fortsätta? Tills ärliga forskare som Leif och andra inte orkar lägga fram sina resultat mera!!! för de tas inte på alvar och det är det jag har reagerat på, ettflertal gånger nu!
 
med vänlig hälsning: Steve