NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2006-02-13

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2006-02-13
Skrivet av: Kaj Janzon skrivet 2006-02-13, 16:13
Andreas, Det du skriver är bitvis mycket intressant. Dock ägnar du en hel del energi åt att sparka in redan öppna dörrar. Frågan om Linköpingsbiskopen Bengt och hans förmenta halvbror med samma namn t ex är för länge sedan avklarad. Det är, precis som du antar, en och samma person.
 
För inte så många inlägg sedan erkände du att du inte alls hade kläm på detta med sigillanter och vittnen, men det har du uppenbarligen nu, eftersom du vill underkänna min uppgift om Lucia. Det var raskt marscherat på kunskapens väg.
 
Jag inser när jag läser ditt senaste inlägg att du är fullt kapabel att skriva om ÄSF på egen hand. Det behöver du inte min hjälp till och knappast någon annans heller, eftersom du uppenbarligen inte ens har läst Gillingstams Folkunga-artikel i SBL.
 
Folks försök att förgylla sitt eget stamträd på sina privata internet-sidor lägger jag mig i princip inte i. Det är heller inget som jag känner för att lägga ner någon tid på att motarbeta. Vill du göra Lucia till Magnus minneskölds dotter, så gärna för mig.  
 
Jag avslutar härmed mitt deltagande i denna tråd. Lycka till med stamrädet.