NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 08 april, 2014

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 08 april, 2014
Skrivet av: Sari Wilhelmsson skrivet 2014-02-18, 14:51
Upprörande av förbundet att skriva en sådan sak (jag blir så besviken) som min kära make brukar säga det är klappruttet. En rejäl ursäkt vore på sin plats. Och vad vet förbundet om övriga användarnas önskemål?
 
Jag håller till fullo med Ann-Mari och andra vad gäller nya Porträttfynd, det funkar inte på samma sätt som det gamla Porträttfynd och därmed har det faktiskt blivit en försämring. Däremot är inte jag aktiv som Ann-Mari att identifiera och jämföra, så den funktionen är jag inte så insatt i. Och därför inte yttrat mig om det. Har dock yttrat mig om annan problematik och har mailat detta till berörda funktionär.
 
Jag lade in mina bilder i gamla Porträttfynd när det var ganska nytt, av ett par anledningar:  
Få personerna på bilderna identifierade och möjligenheten att stöta på folk som har samma bilder i sina samlingar.
Brydde mig faktiskt inte så mycket om att enkom dela med mig av mina Porträttsamlingar i en databas. Hur skulle detta gangna mig? Eller släktforskavärlden? Varför ska jag lägga in fler foton i nya Porträttfynd? Vem gagnar det? Inte mig i alla fall.  
 
(Meddelandet ändrat av Willa 2014-02-18 19:09)