NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2002-09-10

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2002-09-10
Skrivet av: Anders Berg skrivet 2002-05-27, 21:15
Anropar redaktör och anbytarvärd... Ni får gärna ta bort allt som sagts om NE på denna sida. Jag har tipsat om en nyhet som jag trodde kunde vara till glädje för släktforskare, nämligen att man just nu kunde läsa gratis i NE på nätet. Eftersom jag samarbetar med NE och de är min sponsor och jag har en behändig länk till dem på min söksida så länkade jag dit.  
 
Jörgen Tollesson må tycka att detta är förkastligt. Det är hans fulla frihet. Om han tycker att något regelbrott skett så borde han meddelat redaktör och anbytarvärd så att dessa kunnat ta bort inlägg eller vidtaga andra åtgärder, om de så finner befogat. Av någon anledning väljer han i stället att offentligt mucka gräl och hacka på andra släktforskare med ett inlägg som är till hundra procent totalt ointressant för denna sida med Länktips tillika totalt i avsaknad av allt släktforskningsinnehåll. Om Tollesson lade ned en tiondel så mycket energi på att delta i de diskussioner som rör släktforskning som han lägger ner på att reda ut Tradedoubler så vore det ett framsteg...
 
Det var tack vare mitt förkastliga samarbete med NE som jag fick reda på att det var gratis nu. Men jag får väl be så hemskt mycket om ursäkt för att jag tipsade om den här möjligheten.