NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-09-29

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-09-29
Skrivet av: Bo Nordenfors (Nob) skrivet 2004-09-17, 10:58
Hej Leif Mörkfors,
 
Min tanke är att försöka koppla ihop dig med en som kan veta något just om Daggett.
 
Från denna sida
 
http://www.genealogi.se/dalarna/eftlys99.htm
 
tog jag id?n:
 
 
Dalarötter hade en efterlysning 1999 där frågeställaren sitter i USA och frågar efter
rötter för invandrare just till Daggett Michigan - från Sverige- dessvärre inte precis ditt folk men ändå:
 
Jag kopierar in den;
 
#427. (27 juli 1999) I am looking for information concerning the parents and wife of ERICK NORDIN, born somewhere in Sweden on or about January 10, 1850. Erick had a daughter named KRISTINA, born December 24, 1873, supposedly in Sundsvall. She married PETER WAGBERG in Sundsvall on November 8, 1890. Peter and Kristina immigrated to Daggett, Michigan, USA in approximately 1897, while Erick settled in Escanaba, Michigan, where he died in 1922. Ericks death certificate lists father and mother as ERICK ERICKSON and ANNA BRITTA OLSON. The wife is shown as unknown. I have been unable to locate any information regarding the parents or wife. Thank you for the opportunity to post this message. Contact Tom Filipowicz  
 
Ehuru gamla e-postadresser - om du går till Dalarötter enligt länken längst upp här och sedan letar upp inlägget så
är Tom Filipowicz klickbar och då går även en kopia till Dalarna.  
 
Mvh
 
Bo