NULL Skriv ut sidan - Dödsannonser

Anbytarforum

Titel: Dödsannonser
Skrivet av: Per Inge Renström skrivet 2015-02-13, 00:06
Hei
 
Takk for svar og positiv tilbakemelding
 
John Arne Evald Andersson var gift med min slektning Sonja Irene Andersson Gustafson 1917 09 09 .Jeg har ikke funnet  
bevis at hun er død verken gjennom 2begravde i Sverige , eller døde i Sverige 1901-20092 . Jeg er usikker på om hun er død
selv om det er 97 år siden hun ble født. Jeg finner henne heller ikke i hitta.se  eller birthday.se . Hennes mor Ida Sofia johansson Renström var en datter av min farfars farfar og var således en søster av min gamlefarfar Gustaf Renström ( emigrert til Norge) .
Da jeg ikke finner Sonja Irene ( død eller levende) må jeg gå via hennes mann John Arne Evald Andersson og på den måten finne
felles barn . Det er barna til John Arne og hans kone jeg er interessert i finne og synes det er omstendelig igjen å skrive et brev  
for å få en bouppteckning. Det må være som sagt mer effektiv og elegante måter å finne det ut .Jeg har her i Norge betalt en liten
avgift og dermed hatt tilgang på alle aviser tilbake til 1865 vedrørende aftenposten i Oslo og kunne finn alle dødsannonser - men tydeligvis
er det ikke mulig i Sverige. Familesidan.se er jeg ikke så imponert og gir ingen svar.