NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2002-11-19

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2002-11-19
Skrivet av: Erik Varelius skrivet 2002-06-24, 21:53
Jörgen Tollesson//
Anledningen till att jag satte ihop detta citat var att jag ville visa vilka negativa tongångar som fanns. Det är möjligt att effekten blir något överdriven, men det har ändå gjorts sådana uttalanden (även om de blev lite tillspetsade av mig, det var vid närmare eftertanke oklokt). Jag kanske borde ha hållt mig till att beskriva den allmänna kritiken, och inte enskilda kommentarer. Eller åtminstone satt citaten separat. Om du eller någon annan känner sig träffad negativt ber jag om ursäkt för det.
 
Det är kanske så att de har sina ekonomiska intressen inom Genline, men de producerar en produkt som vi släktforskare har nytta av.  
Om man ogillar eller gillar deras sätt att marknadsföra sig på är väl som du säger upp till var och en, och vill man kritisera reklamkampanjerna så kan man väl göra det, men när vissa (någon enstaka) spårar ur blir jag lite sur.
Jag vill i alla fall tillönska en glad sommar (kanske några regniga dagar så man slipper skämmas över att man sitter inne och forskar när det är vackert väder)!