NULL Skriv ut sidan - Genline - allmänna frågor

Anbytarforum

Titel: Genline - allmänna frågor
Skrivet av: Jonas Magnusson skrivet 2014-03-24, 22:08
Inge, har du sett denna passus i deras avtal?
 
Återbetalingspolicy
MyHeritage värderar sina kunder tillfredsställelse och erbjuder en 30 dagars pengarna tillbaka garanti. Om du inte är nöjd med din köpta plan kan du begära full återbetalning genom att kontakta Kundsupport inom 30 dagar efter ursprungliga inköpsdatumet för abonnemanget.
Pengarna tillbaka-garantin gäller för: Premium och PremiumPlus släktwebbplatsabonnemang och Data-abonnemang, men inte för levererade produkter såsom släktträdsaffischer.
Alla återbetalningar görs till det ursprungliga kreditkortet som köpet gjordes med. Tillåt en rimlig tid för återbetalningen att nå dig eller debiteras tillbaka till ditt konto.
 
Är det något du kan åberopa?