NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 03 oktober, 2011

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 03 oktober, 2011
Skrivet av: Ann-Marie Lindbergh skrivet 2011-09-05, 19:35
Jag fattar inte att man sålt ut våra kyrkböcker till utlandet! och det ska jag säga att Ancestry är en salig röra, svårt att hitta, och gräver fram vad som helst när man söker, väljer man exakt blir det oxå fel!
det går trögt att bläddra i våra svenska kyrkböcker och jag är helt förvirrad
Detta med betalningen är ju förskräckligt vanskligt, jag tycker faktiskt att Geneline hade kunnat fortsätta ta hand om detta med betalningen, det är väl det minsta man kunnat begära, vi medlemmar har ju faktiskt hjälp dem att hålla sig flytande s a s, vanlig banköverföring borde väl inte vara så svårt att åstadkomma
Själv skulle jag ta ett 14 dagars gratis, men i trollerilådan gjorde jag väl nåt fel så det blev en månads betalning för ingenting eftersom jag ännu har Geneline, och inte vill dom lägga till de där 14 dagarna heller!
Att bläddra i svenska kyrkböcker hos Ancestry går trögt och är otroligt besvärligt, jag tycker att det är blaj blaj faktiskt! Vilken försämring för oss forskare. Jag är verkligen besviken, man betalar men sen ska de ha betalt ytterligare en gång när man vill se vissa saker, jag betalade med ett sk klipp, och fick fram en rad med vad jag redan visste, kvinnans namn när hon gift sig och var, MEN inte med vem!!! vilket ocker, vad tycker ni? Just nu är jag verkligen irriterad, just i denna stund verkar det som om det är sirap i sökmotorerna
Har någon tips och idéer tar jag tacksamt emot dem