NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 10 maj, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 10 maj, 2009
Skrivet av: Niklas Hertzman skrivet 2009-03-10, 23:30
Hej igen !
Mikael är ute och åker ganska mycket och jag vet att han knappt har haft en ledig stund de senaste dagarna och det är nog anledningen till att han inte har haft tid att svara på ditt mail. Allmänna frågor skickas bäst till kundtjanst(at)arkivdigital.se för det är ganska många som läser de mailen.
 
Vad gäller vad som fotograferas så försöker vi numera ta hela församlingar. Varför en viss bok inte finns med kan jag inte specifikt svara på, men det kan t.ex. vara så att den är utlånad när vi beställer in den församlingens volymer och sedan glöms den bort. Den kan vara på bokbinderiet för renovering eller på något annat sätt inte vara tillgänglig. Tyvärr finns det även volymer som är felplacerade och inte kan hittas eller som helt enkelt har försvunnit. Vi kontrollerar dessa volymer med jämna mellanrum och allt vi kan göra är att hoppas att de dyker upp.
 
Just i fallet Varola kan jag inte svara, men skall säga till de som fotograferar i Göteborg att kontrollera volymerna.
 
Självklart är vi även tacksamma för ett litet mail om man ser att vi har missat någon volym.
 
Med vänlig hälsning.
Niklas Hertzman
Arkiv Digital