NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 17 augusti, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 17 augusti, 2008
Skrivet av: Bertil Alving skrivet 2008-03-24, 13:44
Hej Yvonne!
 
Jag vill önska dig lycka till med användningen av AD-Online, själv är jag jättenöjd och väntar nu bara på att fler församlingar blir avfotograferade samt att man även lägger ut kyrkböcker från 1907 och framåt i tiden!
 
Men, är du inte lite orättvis i din kritik?... Du har uppenbarligen själv gjort fel när nu betalade abonnemanget, och så begär du att AD-Online skall ställa upp och hjälpa dig mitt under Påskhelgen, vilket man dock faktiskt gjorde (det tycker jag är helt fantastisk service!)
 
 
Sedan tror jag du är orolig för att du går miste om betalda dagar medan abonnemanget rinner iväg?... Men du kan vara lugn, så fungerar det inte. Ditt abonnemang startar först när du aktiverar det genom att för första gången logga in och starta själva programmet! Så du har absolut inte gått miste om några betalda dagar. Detta kan du också läsa om på deras hemsida (tror att det gått för fort för dig att beställa abonnemanget och sedan skyller du allt på AD-Online).
 
Hoppas du inte tycker jag är framme med pekpinnen mot dig, jag hoppas du redan är igång och har börjat använda programmet. Och själv har jag absolut ingen annan relation med AD-Online än att jag är en jättenöjd kund (fast jag väntar otåligt på kyrkböckerna efter år 1907 ).
 
Mvh,
Bertil