NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 20 januari, 2014

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 20 januari, 2014
Skrivet av: Peter Sjögren skrivet 2013-01-06, 21:22
Tack för svaret på mina frågor, Leif,  
lappkatalogen lät ju väldigt intressant, men tyvärr är det nog inte praktiskt genomförbart för mig att sätta mig på biblioteket eller i något arkiv inom överskådlig framtid. Jag får väl bara vänta...fast du har ju fixat fram läsning så det räcker ett bra tag  
 
Jag glömde att skriva igår att det går att få fram en sökruta i indexet jag skrev om, det är bara att hålla ner ctrl-tangenten och klicka på f-tangenten, så kommer sökrutan fram. Poängen med indexet var ju att man ska kunna söka på personnamn. Det kan kanske se olika ut i olika web-läsare, men hoppas att det funkar för er. Jag testade att söka på en av mina favorit-gubbar, Biugg, och kunde genast se att han förekommer hittills 32 gånger.
 
Jag uppdaterade dokumentet med ett par sidor, senare igår kväll, och länken fungerade fortfarande efter det, så det verkar inte vara något problem. Jag har haft problem med det tidigare, vet inte varför, men huvudsaken är att det fungerar nu.
 
Jag glömde också att skriva, att om det är någon som ser att jag gjort något fel, eller om någon undrar över något är det bara att höra av sig till mig.
 
/Peter