NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 13 december, 2014

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 13 december, 2014
Skrivet av: Niclas Runo skrivet 2014-12-03, 18:46
Bo Almquist  Enligt ditt sätt att se är tråden på en tramsig och alltför låg nivå och att vi Mac-användare ägnar oss åt pajkastning. Kan du ge några exempel? OM du själv kör Windows är du ju inte berörd och behöver inte läsa tråden.  Bara för att ämnet tydligen inte intresserar dig så intresserar den säkert alla som kör andra operativsystem. Problemet är ju igentligen vidare än Mac OSX. Nu har ju t.ex många en läsplatta t.ex. Jag kör samma  
släktforskningsprogram på min bärbara dator, läsplatta och telefon och synkar via molnet. Det skulle vara en fördel att komma åt dessa databaser även via plattan.
Carl Szabad Det skrev jag ju själv i mitt första inlägg installera extraprogram för att kunna köra Windows på Mac.  Förövrigt är inte problemet så jättestort för mig eftersom jag har runt 7-8 PC som kör Windows hemma.  Det skulle vara intressant att veta hur hur många procent av släktforskaran som kör respektive operativsystem och hur många som skulle byta från Windows om de program och databaser de använder fanns till de andra. Har det gjorts någon sådan undersökning?
 
(Meddelandet ändrat av nruno 2014-12-03 18:55)