NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-09-25

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-09-25
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2005-08-25, 12:15
Jan!
 
Du säger att på Fotografnivå måste vi se på alla och det bör vi kunna leva med. Jag håller inte med dig där. På Werner Wångström, Örnsköldsvik, Ångermanland är förnärvarande 368 bilder + ströbilder (p g a olika stavningar) inlagda. Det är ganska jobbigt att gå igenom alla dessa varje gång man vill se om några nya inkommit. Jag är nämnligen intresserad av att hitta dubletter till mina egna inlagda kort.
 
Om man är borta en vecka så kan man ha tur att det inte är lagt in mer än 200 kort, men då ska man ha tur.
 
Det här med stavningen av en fotografs namn, som du tar upp är ju också ett bekymmer. Ibland har jag svårt att se vad som skiljer den ena stavningen från den andra, men det kan vara bara en sådan banal sak som ett mellanslag mer eller mindre.
 
Jag hoppas att man tar till sig allt det som vi har framfört, som mindre bra, så att Porträttfynd fortsätter att fungera på ett vettigt sätt.
 
Javisst är det så, att vissa tillbringar en stor del av sin tid på Rötter. Jag hör till en av dem och skulle gärna ställa upp som frivillig om det behövs.
 
Ann-Mari B