NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 09 september, 2010

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 09 september, 2010
Skrivet av: Eva Dahlberg skrivet 2010-09-08, 18:51
För att svara på Ann-Maries fråga i det inledande inlägget, så är det väl en inställning i det egna användarkontot? Där har jag alltid haft samma; ganska långt ner i raden av frågor och kolumner står rubriken Inställningar med bl.a. följande text:
 
Följande avdelning låter dig specificera dina egna inställningar för hur du vill anpassa utseende och funktion på Anbytarforum. För att detta skall fungera måste dessa inställningar sparas i en sk cookie. Se till att din webbläsare är inställd för att acceptera detta.  
 
* Spara mitt användarnamn och lösenord i en cookie alternativet är  
      Radera cookien då jag stänger av web-läsaren.
 
Därmed är jag alltid inloggad (fram till denna veckan alltså ...) på de datorer jag använder, så att jag kan skriva direkt utan inloggning vid skrivandet och komma åt Förbundsforum direkt (samt att inläggen under Förbundsforum kommer upp vid sökning i forumet under funktionen Sök i Anbytarforum). Använder jag andra datorer, t.ex. när jag är någon annanstans eller bortrest och använder ett Internetcafé så loggar jag in och ser till att sedan logga ut från mitt konto/Anbytarforum (högst upp till höger på sidan här).
 
Hälsningar,
Eva