NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2007-04-14

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2007-04-14
Skrivet av: Annki Roos skrivet 2007-04-13, 23:02
Kerstin, innebär ordet vuxen att man inte får klaga när man anser att något är fel?????? Då kommer jag att fortsätta vara barn, helt klart.  
 
Ditt inlägg ovan förstår jag mig inte alls på. Tydligen har du suttit och läst vad vi barn skrivit i denna tråd och författat ett eget inlägg i denna barnsliga tråd, trots att det inte har med anbyte att göra.........av vilken anledning?
 
Om jag får säga vad jag tycker (vilket man ju inte vet längre) så vill jag vända på steken och säga att det barnsliga är väl ändå att överhuvudtaget skriva ett inlägg i en tråd som man inte finner något intresse i. Bara för att KLAGA på att andra (enligt en själv) klagar.  
 
Själv är jag mycket glad och tacksam för att det finns personer som reagerar när fel uppstår. När någon blir illa behandlad och makt blir ett missbruk. Var det än händer i världen, i smått som stort. Om alla stirrar ner i backen och inte ser åt något annat håll så skulle vi inte utvecklats ett endaste dugg sen Hedenhös tid (och ännu längre tillbaka).  
 
Annki