NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2007-02-04

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2007-02-04
Skrivet av: Roger Johansson skrivet 2007-02-03, 11:56
Hej på er alla glada människor!
 
Styrelsen verkar vilja ha all diskussion på Rötters insändarsida. Jämför man med en normal tidning så tar en sådan in de insändare redaktionen känner för och så långt tycker jag det är väl och ve. Om det vore DÄR som enbart vissa inlägg kom in så skulle jag inte protestera (även om jag skulle tycka det var dålig politik).
 
Är det inte en intressant fråga vad Anbytarforum ska användas till? Endera är det en kanal för enskilda släktforskare att diskutera frågor som berör släktforskning eller är det en kanal för styrelsen att föra ut sin politik.
 
Personligen tycker jag styrelsen kunde hålla sig till alla de areor de har och låta diskussionen flöda fritt på forumet, det är trots allt det som är AVSIKTEN med ett forum.
 
Är det någon som vet vem som representerar DIS på Släktforskarförbundets årsmöte?
 
Och finns det någon motkandidat till ordförande i förbundet? Är citatet fr HD korrekt så måste vem som helst förutom nuvarande ordförande vara en bättre kandidat.
 
Nu ska jag fortsätta kolla skidskytte och tvätta, kom ihåg att det finns ett liv utanför släktforskeriet också. När man börjar ta ett intresse på FÖR stort allvar är det lätt att bli fartblind .
 
Lev väl allihopa, INKLUSIVE nuvarande styrelse, önskar er inget ont mer än att jag tycker ni ska lämna era uppdrag.