NULL Skriv ut sidan - PhpBB - något för ett framtida Anbytarforum?

Anbytarforum

Titel: PhpBB - något för ett framtida Anbytarforum?
Skrivet av: Niklas Lindberg skrivet 2004-03-04, 12:36
Hej alla!
 
Håller på att testa en del olika program och har nyligen intresserat mig för phpBB, som jag åtminstone initialt tycker verkar mycket intressant.
 
Jag skulle kunna tänka mig att Anbytarforum verkligen skulle passa att köra som en s.k Community med allt vad det innebär.
 
Visserligen tycker jag det mesta med dagens Anbytarforum är mycket bra, men tror att många av de finesser som t.ex phpBB erbjuder är något de flesta av Anbytarforums medlemmar och besökare skulle tycka om.
 
Jag har slagit upp en liten demo på min testserver för er som är intresserade att pröva på hur det kan se ut och fungera.
 
KLICKA HÄR FÖR ATT PROVA
 
För att läsa inlägg krävs ingen registrering, men annars ska man skapa ett eget konto genom att välja Registrera överst på sidan.
 
Själva upplägget och strukturen är dock inget ni bör ta alltför blodigt på eftersom jag mer är ute efter att testa hur programmet beter sig, men använd gärna de inbyggda meddelandefunktionerna och skriv gärna inlägg osv...
 
Här är det ju också möjligt att skapa och trimma in sin egen profil efter vad man tycker och tänker, t.ex att man kan dölja sin mailadress men ändå vara kontaktbar, länk till egen hemsida, bild, osv...
 
Eventuella kommentarer, frågor osv kan antingen göras här i detta forum eller direkt på testforumet.
 
mvh Niklas Lindberg