NULL Skriv ut sidan - Webbaserade släktforskningsprogram

Anbytarforum

Titel: Webbaserade släktforskningsprogram
Skrivet av: Stefan Simander skrivet 2009-07-23, 20:19
Lotta, jag menade inte att du avfärdade någons åsikter, utan uppfattade dig som att du tyckte att vi skulle hålla oss strikt till vad som är lagligt. Men jag kanske missförstod dig? Nu har vi i alla fall diskuterat åsikter också och det är bra att vi respekterar varandra, även om vi tycker olika.
 
Angående fixering vid internetpublicering, så kanske man faktiskt säga att det är det den här diskussonen handlar om! En fixering. Min poäng var och är återigen att det är innehållet som är fel eller rätt, (och möjligen sammanhanget det presenteras i), inte i vilket media eller teknisk form det publiceras i. Där tycker vi uppenbarligen olika och kommer inte längre.
 
Om ni vill specificera hoten med internetpubliceringar jämfört med andra publiceringar, förutom lättillgängligheten, så är jag idel öra.  
 
Annars tackar jag för diskussionen och så fortsätter jag mitt fullständiga ansvar för städningen av sovrummet med bokhyllan med osorterade och igendammade släktböcker och släkt- och hembygdstidskrifter, samt den historiska avdelningen. Allt inför stundande amerikabesök från söndag 26 juli till 8 augusti av min gamla utbytesmamma och hennes son med familj. Få se hur mycket tid det blir åt annat då..... och sedan börjar skolan för oss lärare 10 augusti och eleverna den 17. Over and out!  
 
(Meddelandet ändrat av simson 2009-07-23 21:47)