NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2001-05-12

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2001-05-12
Skrivet av: Ann Anderson skrivet 2001-12-05, 22:08
Jo det finns fler färger att välja på men för oss som redan förstått hur man ändrar färger och lägger till länkar (vilket för övrigt illustreras bra på följande hemsida: http://www.genealogi.se/blekinge/eyvinds/index.htm dock inte min egen)så finns ju inget nytt att hämta i den nya versionen. Antavlorna ser ju nu rent gräsliga ut och hur någon (oftast 60+) ska begripa hur man navigerar smidigt bland de sidor som exporteras övergår mitt förstånd.  
Jag vill inte på något sätt racka ner på Henriks arbete men i bland så gör man ändringar som inte uppskattas (ens av en själv till slut) och då måste man ta det.
Jag hoppas att Henrik läser detta och själv tänker efter så blir det nog fortsättningsvis lika bra och kanske till och med bättre än det hittills varit. En kombination av den gamla layouten och de nya möjlöigheterna till editering av färger ser jag som optimalt, men tills vidare så måste jag fortsatt rekommendera att man använder sig av version 2.4 an MinSläkt i alla fall om man vill ha egna hemsidor med sin forskning i annat fall så spelar det ju ingen roll.
 
Mvh Ann