NULL Skriv ut sidan - Geni

Anbytarforum

Titel: Geni
Skrivet av: Kim Metso skrivet 2012-04-03, 20:07
Kan ej förstå varför tankesättet att först med falska löften lura dumhuvuden som mig att mata in uppgifter i Geni och sedan ensidigt svika dessa löften anses som korrekt och riktigt och jag har bara att skylla mig själv som trodde på det som flertalet gånger informerades. Jag som trodde på dessa dumma elaka farbröder (och tanter?) har mig själv att skylla och därför har dessa 'farbröder' rätt att göra vad de vill, hur kan jag vara så infamt dum att jag tror på det som informeras mig, ej begripa det självklara att man ljuger så mycket man orkar och hinner?
Dessutom är det enda betalningsättet med kreditkort. Det att det finns vettiga sätt att betala behöver ej Geni fundera på. Vill man ej betala med system från äldre stenåldern, då är man ute från Geni, korrekt och bra, applåder.
Jag anser att jag har rätt att vara sur och missnöjd med Geni för deras egenmäktiga sätt, det att vara blåögd och tro gott om folk anser jag mig ha rätt till. Geni är absolut inget jag mer rekommenderar, tyvärr. Jag har ej mer tillgång till uppgifter jag matat in.
För att få tillgång till mina egna uppgifter måste jag betala en lösensumma, 'med risk för mitt liv', så släpps mina kidnappade släktingar lösa... in Money We trust!
Tonfallet aggressivt eftersom även jag lurat vänner in i Geni och känslorna svallar.
bh
KIm