NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 20 november, 2013

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 20 november, 2013
Skrivet av: Bo Almquist skrivet 2013-11-20, 16:47
Nu börjar bli hjärtligt trött på Ancestry!
I 2 dagar har deras server fungerat så uruselt dåligt att jag vid ett flertal tillfällen givit upp.
meddelanden i stil med: Den här sidan kan inte nås just nu eller ett belagande (kom igår) om att vi skall ha överseende med vissa servicearbeten.
Om detta fortsätter imorgon också byter jag direkt till AD!
Jag har, i realiteten ca 90 Mbit in på en fiberlina, så hos mig ligger inte problemet.
 
Har Ancestry också överseende med sina kunder om de inte vill betala ett fullt pris för de perioder som de har problem?
Har förstått att Ancestry läser denna tråd emellanåt och förutsätter därför ett fullt och klart klarläggande om hur vi skall förhålla oss till deras tjänster.
Svaret brådskar!