NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-05-26

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-05-26
Skrivet av: Ingrid Wikberg skrivet 2004-03-27, 16:20
TACK  alla snälla för svaren! Det är när jag öppnat Telias startsida  ( jag har också bredband) och sedan varje gång jag hoppat tillbaka till sidan så har detta irriterande meddelande poppat upp -som jag måste klicka bort för att få upp sida ordenligt.
MEN jag har även fått upp denna meddelande ruta när jag öppnat t ex Aftonbladet eller någon annan tidningssida. ( ej alla på en och samma gång)  
Jag börjar misstänka att det har med dessa sidors upppdatering att göra -kanske är det så att de lagt in en fel kod och så blir det så här. Jag har ju inte med dessa sidors utformning och uppdatering att göra.
När jag har klickat ja  på felsökning - då får jag upp en hel ruta med kryptiskt text... och jag begriper ingenting av det som står där.
Det ser ut som en massa koder etc. siffror, text, bokstäver etc  och inte kan jag kopiera över allt detta hit.( det fyller nästan skärmen) så jag klickar bort den direkt)Nu bryr jag mig ej att klicka ja eftersom jag vet att jag inget kan göra.
Men hur ändrar man iställning på webläsaren för att datorn ej ska meddela dyligt?
Jag är i första hand användare -absolut inte tekniker.  
Men jag blev glad över att nu få svar och slippa fundera på om detta var något mystiskt virus eller dyligt.
Hej o hå, Ingrid