NULL Skriv ut sidan - Sveriges befolkning 1990 (handhavande)

Anbytarforum

Titel: Sveriges befolkning 1990 (handhavande)
Skrivet av: Anders Klinteberg skrivet 2015-11-06, 12:38
Tacksam om några fler vill testa på samma individer enligt nedanstående för att se om samma fel uppstår då.
 
Jag köpte min CD 1990 direkt från Riksarkivet när den kom ut. Jag har lagt in den på datorns hårddisk och använder inte själva CD-skivan. Jag har använt den i alla år och har inte haft något problem förrän nu i veckan. Följande hände då.
 
Jag sökte på L.M. Svahn född 19xx och fick upp hans post. Men när jag klickade på länken SAMMA ADRESS då är samma post kvar men mitt på sidan kommer det upp en liten mini dialogruta där det bara står OK och 8584945. När jag klickar på OK eller försöker stänga dialogrutan händer inget mer än att det kommer fram nya siffror i rutan. Jag kan inte göra någonting. Kan inte klicka på någon länk och jag kan inte ens lägga ner den på listen. Den är helt låst och jag kommer inte ur denna bild. Jag måste göra Ctrl+Alt+Delete och logga ut och sedan Logga in igen.
När jag klickade på länken SAMMA FASTIGHET då fungerade det som det ska.
 
Jag sökte också på A. G. Svahn född 19xx och precis samma sak hände då.
 
Båda bor i Helsingborgs Gustav Adolfs församling på (adress) resp. (adress).
 
Under samma arbetspass sökte jag på flera andra individer utan att samma problem uppstod.        
 
Nu undrar jag om det kan vara något tekniskt fel på just deras adresser?
 
Jag har redigerat bort personuppgifterna eftersom det rör som om nu levande personer. Om någon mer behöver testa så kontakta Anders direkt för förmedling av uppgifterna. / Moderator Teknik