NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-02-16

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-02-16
Skrivet av: Jessica Olson skrivet 2003-06-28, 10:58
Jan Jutefors, om man inte frågar får man inga svar heller. Tyvärr kan jag inte forska själv iår, annat än på internet (är praktiskt taget instängd hemma av naturliga orsaker så egentligen borde jag inte syssla med detta heller). Men det är privat. Hur som helst har jag forskat i över 10 år, men inte på allt. Jag forskar åt bekanta och inte bara åt mig själv. Men för 10 år sen fanns inte CD osv. Jag tillhör även dem som är emot Arninge (hur faan kan man lägga forskningen mitt ute i ödemarken??) och det tar 78 år att ta sig dit för att om man har tur få en plats i 1 timme. JOJO! Om mina förfrågningar tröttar dig tycker jag inte du ska yttra dig om hur andra tycker dessutom bryr jag mig inte om vad andra tycker, har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det heller. Om du vill mig väl så borde du inte skriva detta, för jag tar väldigt illa upp av en massa påhopp. Jag gillar att fråga, om jag tycker mina frågor är vigtiga. Dessutom tycker jag mina frågor är viktigare än andras (det tycker väl alla). Jag ska skaffa Ölands CD:n inom kort, så slipper du och andra bekymra er och kan ägna er åt annat. Det finns ju viktigare saker i livet än detta forum. Eller hur??