NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 18 december, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 18 december, 2008
Skrivet av: Andreas Lindblom skrivet 2008-09-28, 14:04
Hej!!
 Nu är igen spår om Judits morföräldrar som det är saknas på deras födelseböcker som har jag inte hittar dem heller igen! Mysterium dem igen
 
Nu ser jag att jag har hittar kyrkböcker igen på Ulfsta i Säby som ni nämner om Althea Marias föräldrar är Johan Gustaf Berglund f.1807 7/3 i Rytterne men hittar ingen om honom i födelsebok Rytterne?? och hans hustru Maria Väsman f.1805 men datum som är det svårt vad det står tydligt där??? Hon föddes i Tortuna eller Torstuna?? Står där Thorstuna men var ligger det??  
 
 
 
Ledtråd som har jag hittade hela familj Berglund men hittade inte deras föräldrar till Althea Maria f.1833 i Säby. Det blev stopp!!! Hoppas att någon som kan hjälper till hittar denna två personer som Judit Altheas mormor Väsman och morfar Berglund?  
 
 
 
Jag är intresserad mycket av om Berglund och Väsman men hittar ingen alls deras födelsebok och konstigt med dem igen!!! Det blir mysterium igen!! Jag försöker att hittar annan utväg om familj Berglund lite bakåt tiden och Väsman också men det blev ingen alls.......
 
Hör av er om Berglund och Väsman
 
 
Mvh
Andreas Lindblom