NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 16 februari, 2012

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 16 februari, 2012
Skrivet av: Andreas Lindblom skrivet 2010-12-17, 13:49
Hej!  
Jag behöver er hjälper som söker jag efter en person som heter Carl Erik Broström f.1851 10/9 i Hed? Jag har letade efter hans födelsebok i Hed på 1851 men det finns ingen noterat hans namn? Hur kommer sig att fick han efternamn Broström?  
 
 
Han måste finns i familjen Broström församling i Hed? Lite mysterium på hans födelsebok som det finns ingen honom... Jag har letade överallt men hittade ingen om Carl Eriks föräldrar? som jag är nyfiken.
 
 
 
Jag hittade tillbaka bakåt tiden som 1871-1875 AI:19 nr 95 i Åker,Södermanland. Han bodde i gård som heter Mantorp,Skolhuset då gifte han sig med Anna Lindberg f.1856-06-19 i Åker.  
 
 
 
Vad står Carl Eriks födelseort Hed sen 182 om uppfattar jag rätt? Pag 182 eller i Hed församling pag 182?  
 
Jag är intresserad av om Carl Erik Broströms föräldrar eftersom blev stopp nu och vet jag inte hur ska letade jag efter hans föräldrar... Men kanske föddes han annan platsen?
 
Hoppas att någon som kan hjälper mig till om Carl Erik Broström 1851 10/9 i Hed?  
Jag hoppas att det kan jag fortsätter följer upp Carl Eriks föräldrar senare om någon ni vet hur ska jag letar vidare?
 
Mvh
Andreas Lindblom