NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 05 mars, 2013

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 05 mars, 2013
Skrivet av: Gerd Jakobson skrivet 2012-09-29, 19:33
Jaha,så var det med det saknade inlägget. Bra att det finns personer som kan förklara hur det ligger till. Jag skrev på denna sida om Knut Bengtsson. När jag sedan skulle gå in och kolla om det kommit någon som svarat, fanns inte meddelandet kvar. Jag skrev till Anvärden och frågade vart det tagit vägen. Men hon visste inget. Så jag skrev om meddelandet, som du svarade på för andra gången utan att jag visste hur det var. Eftersom jag hittat detta på Disbyt, ville jag ju kolla hur det var.  
Nu tror jag att det är som du skriver att din och min Knut inte är densamma. Men man kan ju tro det enligt Disgen. Jag har kollat som du såg min Knuts dödsdatum i Torup och då det står han avlider 63 år och det är 1699 så blir det ca 1636. Jag letar vidare, men hoppas att de som har denna uppgift i Disgen ändrar den. Ska skriva till någon av dem och fråga. Men stort tack att du hade tålamod, så jag förstod och kunde hitta mitt saknade meddelande.  
Någon har flyttat på det. Borde kunna stå i en tom ruta, denna förfrågan flyttad till XXXforum.
MVH Gerd Jakobson