NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2009-04-05

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2009-04-05
Skrivet av: Lars Persson skrivet 2009-03-31, 13:35
Hej Camilla.
 
Tack för ett snabbt svar, för mig är den här släkten intressant eftersom jag har räknat ut på mina fingrar att barnen Andersson skulle vara min fm m sysslingar. Ändå ville jag ha lite utrett av det här. Eftersom du säger att de inte fick några barn. Då måste de ha dött nån gång, jag gissar att de dog unga? Eftersom de jobbade på gruvan som du skriver till mig. Jag har försökt att leta efter dem på UTÖ hfl, men Genline som jag har har de inte lagt ut 1841-1861, de finns inga hfl med. Jag kan inte se familjen. Finns det nån annan som har uppgifter om den familjen Andersson med de här barnen, uppgifter om när de har dött och dödsorsak?
 
Det var trevligt att träffa nån som var lite släkt med de här, det är ett under att man kan göra på det viset. Så jag ville tacka dig att du hörde av dig och det visar att det finns lite intresse av det här.  
Så nu är det bara att hoppas att det finns någon annan att åta sig att titta åt mig. Jag har ingen möjlighet eftersom Genline är begränsat. Och jag sätter ett stort värde på dem som gör det här.  
 
Nu tackar jag på förhand och hoppas på ett nytt svar.  
 
MVH, Lasse