NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2011-10-28

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2011-10-28
Skrivet av: Andreas Lindblom skrivet 2011-10-15, 21:04
Hej!
Jag behöver er hjälper om Ebba Johanna Wiberg som föddes 1848-08-18 i Maria Magdalena men hade jag letade efter henne på kyrkböcker hennes födelsebok i Maria Magdalena men det finns ingen noterat på henne? Det möjligt att föddes hon annan församling? Enligt föddes hon i Maria Magdalena men hur ska jag letar efter henne? Jag har försökte letade efter Ebba Johannas föräldrar men det finns ingen noterat på hennes datum på kyrkböcker i Maria Magdalena och jag är mycket nyfiken på hur kommer sig att fick hon efternamn Wiberg? Det finns någon information om Ebba Johanna Wibergs föräldrar eller syskon?
 
 
 
 Hoppas att ni kan hjälper mig om Ebba Johannas födelsebok så kan jag spåra henne lite bakåt tiden längre och ett present släktträdet till äldsta släkten som är mycket nyfiken och fyller år aktingsvärda 90 år snart så vill vi ge till henne stor present är släktträdet som hon vill veta om Ebba Johanna Wiberg som är släktled till henne. Ebba Johanna Wiberg gifte sig med August Erland Falk vet jag. Han föddes 1845-07-23 i Hedvig Eleonora. Jag undrar om att hon hade annan efternamn före fick hon Wiberg eller?(<)
 
Hoppas att ni kan hjälper mig att hittar om Ebba Johanna Wiberg? Hoppas att kan jag fortsätter letar efter hennes föräldrar lite bakåt tiden och roligt att följer upp henne i kyrkböcker! Spänning att följer upp Ebbas föräldrar och kanske hon hade flera syskon!
 
Med vänliga hälsningar
Andreas Lindblom