NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 20 april, 2007

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 20 april, 2007
Skrivet av: Torunn C. Ludvigsen skrivet 2005-06-02, 21:54
Jeg prøver å ta opp tema fra 28. juni 2004.
 
Første spørsmål, befinner seg vel sannsynligvis i Kville, så da gjentår spørsmål 2 og 3:
 
2. Er det mulig å finne innførselen for dødsfallene til følgende personer i kirkeboken for MO: 
Bryngel Andersson Flink Skants: F: 10.03.1783,Ed i Dalsland, Gift: 27.03.1808, Naverstad, D: 05.10.1849, Mo Socken 
Gunnel Pärsdotter, F: 03.04.1778, D: 15.02.1845, Torp, Mo Socken. 
 
 
3. 
Er det mulig å finne innflyttningsattestene (flyttattesten) til Bryngel og Gunnel? De kom flyttende fra Svarteborg til Mo i 1831. De er oppgitt til å bo på Västersäter i Svarteborg socken i 1830. 
 
 
Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg hadde blitt veldig glad dersom noen kunne gjøre noen oppslag! 
Ser at dette ikke er den mest aktive diskusjonsgruppen, men håper at noen ser på denne av og til og har lyst til å hjelpe.. 
 
All hjelp mottas med hjertelig takk!
 
jeg har så lyst å finne ut om Bryngel og Gunnela sitt opphav, og da tror jeg at innførselen for dødsfallene og flyttningsattesten kanskje kan hjelpe meg et godt stykke videre. Der vil en kanskje få tak i hvor de kom fra opprinnelig, og når de er født. Det er den del usikkerhet knyttet til fødselsdatoer.
 
TC