NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2003-07-06

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2003-07-06
Skrivet av: Jörgen Tollesson skrivet 2003-05-29, 10:46
Hvis noen vil bidra med opplysninger til kirkeboksrekonstruksjonen så er sjælsagt alt velkommet (f.eks. hvor de ble av som flytta til Norge), men det jeg oppfordra til (i mitt innlegg den 24/10 2002) var at de som spør her i Anbytarforum etter folk frå Kville (eller Bottna og Svenneby i det samme prestegjeldet) gir alle opplysninger de har om de etterspurte personene og deres slektninger (foreldre, barn, søsken o.a.) - tid (når noen ble født eller vigd, døde eller flytta) og plass (hvor noen ble født eller vigd, døde eller budde) både i og utenfor Kville - så øker sjansen å få svar. Og den minste lille opplysning som kan synes meningsløs, kan i virkeligheten være nøkkelen til hele problemet.
 
Så om du samler sammen alle slike opplysninger du har i et innlegg her under Kville (svar som du har fått på andre sider her i Anbytarforum, og annen informasjon du eventuellt har frå før), så skal jeg se om jeg kan finne noe om dine forfedre. Men det fins også andre Kville-saker som jeg har lova å undersøke, så det kan ta en stund før det blir din tur.