NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 06 september, 2011

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 06 september, 2011
Skrivet av: Anna Johansson skrivet 2011-03-25, 09:00
TUSEN TACK!!! Du ska veta hur otroligt glad du har gjort mig. TACK snälla för att du hjälpte mig. Verkligen jätte snällt av dig.  
Jag har fotografier på en familj som var tagna i Forserum, men aldrig vetat vilka de var. Det måste vara dem antar jag.  
Enligt fotografierna hade de tre barn, två pojkar och en flicka. Då är Artur en av dem. Har hittat två namn i min farmors mors bok där hon fyllde i födelsedagar, som jag skulle kunna tänka mig att det skulle kunna vara, men det är ju inte säkert.
 
Martin Andersson född 14/2 men står inte vilket år. Men av kortet att döma om detta nu är rätt barn så ska Martin vara född ungefär någon  gång 1909-1910
Greta född 30/9 1913, står inget efternamn. Jag undrar också var Elna Andersson var född? Nu undrar jag om du eller någon annan skulle kunna vara snäll och hjälpa mig med de sista pusselbitarna?
 
Ska tillägga att jag ringt folkbokföringen och ingen Martin eller Greta som var född i Småland eller i Skåne lever idag, vill inte råka lägga ut uppgifter om levande personer.
 
Tack snälla igen för hjälpen, jag är oerhört tacksam.  
 
Vänliga hälsningar Anna