NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2008-08-20

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2008-08-20
Skrivet av: Birgitte Schiøler Kallehauge skrivet 2007-04-15, 01:24
Jeg går ud fra, at vi er sikre på, at Niclas Berggren har haft ophold i Landskrona. Så vidt jeg kan overskue, 
så passede fødselsdatoerne fra Landskrona ikke med 1788 og der var også et Berg efternavn på banen. 
 
Jeg fandt to Niklas Berggren født i 1888 på FamilySearch - begge født i Landskrona. Ved vi med sikkerhed,
at vores er født i Väsby eller hvordan ligger det med det? Måske kom han fra Landskrona?
 
Niclas Berggreen, Birth: 12 jun 1788, Father: Olof Berggreen, Mother: Caisa, Karlskrona, Blekinge.
Niclas Berggren, Birth: 18 oct 1788, Father: Jonas Berggren, Mother: Helena, Karlskrona, Blekinge.
 
Jeg synes, jeg stødte på navnet Berg hos en mor til en Berggren, men nu kan jeg ikke finde det igen :-(
 
Jeg fandt også en Niclas Stillman i Malmö, Malmöhus. Ingrid Greta Stillman (Ström) kom jo fra Malmö.
Det er da lidt morsomt med navnesammenfaldet. Så mange Niclas'er, synes jeg heller ikke, at man 
støder på.   
 
Der er en Petter & Anna Stillman i Väsby, så Ingrid Greta Stillman kan jo være taget der ned for 
at føde sit første barn, Fredrick, der blev født i 1803 inden hun blev gift med Carl Fredrik Ström i 1804.