NULL Skriv ut sidan - Bårslöv

Anbytarforum

Titel: Bårslöv
Skrivet av: Vibeke Hammer skrivet 2014-03-19, 01:08
Hej til Carina, Anders og Lasse. Jeg har ganske meget på Ingrid Löfstedt- fra husforhørene, hendes 3 fødsler, (hvoraf den sidste i København for at undgå straf i Sverige) hendes udrejse til USA og hendes videre færd giftemål og død derovre. Jeg har kontakt med hendes yngste søn Elofs barnebarn i USA, samt til hendes søn nr.2 Otto Julius Löfstedt f. 1863 (min morsmors fars)efterkommer i USA.
Grunden til at jeg gerne vil finde dåbsnotatet, er at Ingrids navn staves meget forskelligt bl.a. Engre- Ingre- Ingri- og Ingrid. Fra husførhørene har jeg set, at hun har været dømt til fängelse, men jeg har ikke set fängelsesrullerne. Hvor finder jeg dem på nettet- og skal man betale for den service? eller kan man finde dem frit på bibliotekets  Computere? Til Anders, ja det er Ingrids far, jeg har fundet ham og jeg har husforhør fra 1838 til 1885 på Ingrid og hendes familie.
I skal alle 3 have tak for jeres indlæg selvom vi jo ikke kom Ingrids dåb nærmere.
Bedste hilsner fra Vibeke ( som taget til min torp i Älmhult i Småland i eftermiddag, hvor der ikke er internetdækning.)