NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 01 februari, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 01 februari, 2009
Skrivet av: Andreas Lindblom skrivet 2009-02-01, 15:48
Nu hittar jag bara barnet som dotter heter Kajsa Brita f.1825-06-20 i Råneå,Strömsund som var dotter hon till Eric Holmström och Greta Helena Larsdotter 41 år gammal. Det är svårt att hittar Eric Ersson Holmström och Greta Helena Larsdotter lite bakåt tiden före fick de dotter Kajsa Brita eftersom hade jag kollade upp Genline 1827-1837 i Råneå men det finns ingen om familjen Holmström och dotter Kajsa Brita?? Hon föddes i Strömsund men hur ska jag tittar på fortsätter som det blev stopp och hittar ingen alls om dotter och sina föräldrar Eric Ersson Holmström och Greta Helena Larsdotter? Hoppas att någon som av er kunning på att hittar familjen Holmström och kollar upp var finns de i Strömsund?
 
 
 
 Jag tycker att det blir spänning att följer upp nu som har jag hittar Kajsa Brita Holmström föddes 1825 i Strömsund,Råneå. Hoppas att kan jag få lite information om Kajsa Britas föräldrar och ledtråden till Eric Ersson Holmströms föräldrar och Greta Helena Larsdotters föräldrar som tidigare skrev jag inlägg. Jag bara vill talar om att  har jag hittar deras dotter Kajsa Brita som det finns med kyrkböcker i Råneå,Strömsund.
 
Mvh
Andreas Lindblom