NULL Skriv ut sidan - SV: Oscara

Anbytarforum

Titel: SV: Oscara
Skrivet av: Anders Hultgren skrivet 2023-01-25, 12:59
Jag är inte helt säker på vad som intresserar med mitt inlägg och svar angående Oscara. Det är rätt många läsningar. När det gäller forskandet om olika kvinnor som haft Oscara som namn och mellannamn så fortsätter jag med det. Men samtidigt har jag tillräckligt med uppslag och material för att skriva det stora svenska nationaleposet som överträffar Kalevala med hästlängder, eller så blir det en DaVinci-kod 2.0. Problemet är jag inte kan skriva prosa, så jag tänker ta hjälp av Artificiell Intelligens för att få till en text lika kantigt som Guillios.
Så vad handlar det om?
Enkelt uttryckt: Allt professor Langdon ränt runt och sökt efter i Frankrike och Brittiska öarnas finns här i Sverige väl skyddat av ett kungadöme, FN och Statens fastighetsverk. I det fördolda finns ett hemligt nätverk, likt Priure Sauniere, ett hemligt kungadöme som inte är blåblodigt men har enorma resurser att bevara Riket fritt och oberoende, de har funnits länge, ända sedan Sagokungarnas tid, det är Oscara och de agerar här och nu för Rikets frihet och oberoende. ”Non sans cause”- inte utan orsak.