NULL Skriv ut sidan - Anna Christina Erickson født i 1862 i Huseby Socken i Østergottland . Kan noen finne hennes fødsel ? og hennes foreldres vielse og deres fødsler ?

Anbytarforum

Titel: Anna Christina Erickson født i 1862 i Huseby Socken i Østergottland . Kan noen finne hennes fødsel ? og hennes foreldres vielse og deres fødsler ?
Skrivet av: Bjørn Løkken skrivet 2022-03-15, 15:14
Hei kjære Anbytarforum , nå skulle jeg behøve litt hjelp igjen  :)


I følge en betalingsside på Ancestry   https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/74060813/person/36383633369/facts      har jeg følgende informasjon ;



Anna Christina Erickson var født den 8 oktober 1862 i Huseby Sokn i Østergottland . Hennes foreldre er oppgitt til å være ; Carl Erick Erikson født 20 november 1821 , og Christina E . Wiber , fød den 25 januar 1824 i Østergøtland i Sverige . De er i følge diverse censuser for Amerika oppgitt gift i 1850 i Østergottland i Sverige .


De emigrerer i 1870 , og har avreise fra Østergottland i Sverige den 28 april 1870 .


Da kommer mine spørsmål om hjelp , og jeg trenger linker til alle kirkebøkene ;


Kan noen finne Anna Christine Erickson sin fødsel i kirkebøkene ?

Kan noen finne vielsen til Carl Erick Erikson og Christina E . Wiber i kirkebøkene ?

Kan noen finne fødselen til Carl Erick den 20 november 1821 - ukjent sted , men sannsynligvis i Huseby området i Østergottland ?

Kan noen finne fødselen til Christina E . Wiber den 25 januar 1824 i Østergøtland - mulig i Huseby området dette også ?

Kan noen finne deres utreise fra Østergottland i Sverige den 28 april 1870 i emigrasjonsprotokollene ?

Da takker jeg så meget på forhånd for all den gode hjelp jeg kan få , og ta godt vare på hverandre der ute :)