NULL Skriv ut sidan - SV: Farfar Konrad Levin Wall

Anbytarforum

Titel: SV: Farfar Konrad Levin Wall
Skrivet av: Gunilla Wall skrivet 2021-09-27, 08:36
Fosterföräldrarna var malmöbor och bodde 5 år i Stockholm. De kom till Stockholm 3 månader innan Konrad föddes. Fostermamman har inga systrar och det finns inga kvinnliga kusiner på mammans sida. Fosterpappan har inga systrar födda mellan 11 jan 1859 och 11 jan 1860. Fostermamman hade en "ordentlig" storebror som flyttat till Stocholm och var spårvagnskusk. Han hade familj.
Fosterföräldrarnas barnbarnsbarnbarn har gjort en noggrann utredning under 13 år av Konrads fosterfamilj och säger att det är omöjligt att någon där skulle vara de biologiska föräldrarna. Det finns ingen likhet mellan dem och Konrad. Konrad och hans söner är väldigt lika varandra och har helt andra utseenden än fosterföräldrarnas barn.
Är det inte lite konstigt att det står utlämning av Konrad den 21/1 i Pro Patias födelsebok och nu står det 16/1 i journalen? Mamman stannade ju hela 16 dagar i sitt enskilda rum och checkade inte ut förrän den 19 jan. Undras var de 3 ungarna var då? Och undras vem som betalade räkning nr 189.
Jag ger mig inte förrän jag får veta vem hon är. :-) Det skulle kanske bli en massa nya sysslingar. :-)