NULL Skriv ut sidan - SV: Geni

Anbytarforum

Titel: SV: Geni
Skrivet av: Per Göthe skrivet 2020-02-01, 20:27
Jag skrattar faktiskt åt svaret (men håller även med dig), en sak undrar jag också har de även de som faktiskt granskar all som läggs ut så att det även verkligen stämmer (försökte även att ta väck de referenser jag hade, men den gången tycker jag de gjorde rätt som blockerade detta), men hur som helst så känns det mer och mer som att de bara är ute efter pengarna. Samtidigt så har jag ingenting emot att denna typen av sidor finns för då kan man ju även få information man faktiskt kan ha nytta av (om än ytterst sällsynt), ett exempel var då kort på spädbarn från 1890-talet som det stod lite sporadisk info på baksidan på, jag visste vilken släkt det var men vem av dessa hade flyttat till Denver,Collorado och den infon råkade jag få av ren tillfällighet o tur, någon hade sökt bakåt på en kvinna som jag ju genast nappade på som stämde in på alla punkter och eftersom vederbörande något tveksamt var på just den familj hon kom ifrån så fick vederbörande (som svar) avscannade kort på både fram och baksidan på dessa kort (vidare koll visade sedan att den ene av dessa 2 hade inkallats i båda Världskrigen men överlevt :) ), så kan historien bli lite intressantare men detta är ett av de fåtal exempel på när en sådan sida faktiskt ger något att då betala in en massa pengar till dessa känns ju som att det INTE skulle vara lönt för min del, jag har kontakt med en del Amerikanska släktingar men dock INGA från just den släktgrenen (ännu i alla fall)