NULL Skriv ut sidan - SV: 400 personer (av drygt 1400) plus massa foton försvann

Anbytarforum

Titel: SV: 400 personer (av drygt 1400) plus massa foton försvann
Skrivet av: Christina Fagerberg skrivet 2019-08-20, 15:41
Myheritage har inte ens bett om ursäkt - inte heller kommit med någon som helst förklaring till det som hänt.

Jag har en Gedcom-fil (export från Myheritage innan katastrofen), men det är en hel del som finns i det släktträd som för närvarande finns på myheritage (det med drygt 1000 personer) som inte finns med i denna. Är det någon som vet hur man enklast slår ihop/jämför träden (jag skulle t.ex. kunna göra en export från MH-trädet som det ser ut nu och sen på något sätt jämföra de två filerna? Helst skulle jag vilja få upp en lista på alla skillnader så att jag kan välja vad som är rätt och fel, men annars att alla som inte finns med i det ena (äldre, större) trädet läggs till från den andra filen.
Vad gäller fotona (200+...) som är försvunna så säger MH bara att de är borta (trots att det finns länkar till dem från gedcomfilen från det ursprungliga, större trädet).

Jag har bett MH om hjälp med ovanstående, men de spelar bara oförstående och är totalt ointresserade. Det enda de har gjort är att säga att de förstår att jag är frustrerad, erbjudit mig ett års "gratis" backup (månatlig...) plus 3 månader extra av abonnemanget på MH. Ingen ursäkt, ingen förklaring, ingen försäkran om att det inte kommer att hända igen.